Alla inlägg under december 2013

Av Issa & Embla - 31 december 2013 22:30

Hej!! Som ni alla vet är det ju nyår idag:) vi har fullt upp med att vänta på att klockan ska bli tolv, för då kommer hela vår by förvandlas till fyrverkeriernas rike(elr nåt) . Iallafall gott nytt år allihopa så kanske jag lägger ut nåt under fyrverkerierna:)

// MVH issa

Av Issa & Embla - 30 december 2013 17:06

  Hej Alla!!! Idag har vi varit och handlat på Emporia    Vi shoppade lite kläder, smycken, mobilskal, parfym och lite annat   Vi gick även på yogi boost(som ligger på Emporia). Det är en frozen yoghurt butik. Frozen yoghurt är typ som mjukglass  Det roliga är att man får gå runt och välja ALLA tillbehör på glassen själv  Så det var en najs dag!!
Nu är vi hemma hos mig(issa) och vi ska sova över  

Ha det bra  
//MVH Issa & Embla

Av Issa & Embla - 26 december 2013 15:37

Hade ni en bra julafton? Det hade jag! Då fick jag massa saker men en sak som jag önskade mig mest var en mobil och det fick jag! :) En IPhone 4s!!!!!! Så detta är första inlägget med min egna mobil.
Just nu så är jag med min vän Alli!
Hej då!
Kram Embla

Av Issa & Embla - 23 december 2013 19:50

Hejsan alla! ;) Som ni nog alla vet är det...

Jul Afton imorron!!!  

Längtar!!!

 

Nu ska jag och min familj kolla på "Bingo uppesittarkväll" 

Min pappa har köpt en lott, eller vad man ska kalla det!

Men jag tror knappast att vi kommer att vinna något!  

Av liksom flera hundra tals andra som också har köpt en lott, och så skulle jag (min familj) vinna! KNAPPAST! Men man får ju ändå hoppas!    

Men jag vill bara säga...

God Jul 

Önskar Embla, Till alla läsare♥

 

Av Issa & Embla - 20 december 2013 17:15

Dagens blogg blir...

pewill.bloggplatsen.se

Grattis!  

WHAT IS IT FOR DAY TODAY?


It's friday!!!! 

!!!!GODIS,TACO, HELG, LOV, BAKA!!!!

Det har jag gjort idag! (Det roliga alltså  )

Sen har jag ju; SKOL-AVSLUTNING, STÄDAT! (Det var det tråkiga!)

 

Kram Embla♥

Av Issa & Embla - 19 december 2013 16:39

HEJ!♥

Idag hade vi nästan en helt vanlig dag förutom, 

jag och Issa gav varandra julklappar,

det är näst sista dagen i skolan, 

vi hade jul-pyssel!

Så ja...inte HELT vanlig!

Av Issa fick jag en vit T-shirt med en cool bild på mig och Issa när vi putar med läpparna!   

Av mig fick Issa ett fint glittrigt silvrigt mobil skal! (Snyggt)

Här kommer några fina (Roliga) jul-bilder!

         

Merry Christmas♥

Av Issa & Embla - 18 december 2013 16:40

Hejsan! Bara så ni vet så slut mellan mig och Oskar...och sen blev min vän ihop med honom! 

Min dag har varit så dålig som den kan bli! Det kan inte bli bättre!

Hejdå!♥ 

KRAM EMBLA♥

Av Issa & Embla - 16 december 2013 18:45

Vad tycker du om jul-kalendern?


ja, vad tycker du egentligen om julkalendern? Jag tycker att den är jätte rolig & bra  

skriv gärna vad du tycker om jul-kalendern!

Blogg tips!


Jag har en liten sak som jag har tänkt på ganska länge nu!?? att ha så liksom ett blogg tips lite då och då!? Vad tycker ni om det? Den hära gången är det... (TRUMVIRVEL).....................

www.mandisgodis.bloggplatsen.se den bloggen är väldigt bra tycker jag!  

Det känns som att jag känner de två flickorna som bloggar där! Även om jag ALDRIG har gjort det ju, WEIRD?

!!!!!ha det gött!!!!!

 

♥Kram Embla♥

 

Presentation


Summer feelings

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du göra i sommar?
 Bada!!
 Sola
 Spela fotboll, handboll mm.
 Va med kompisar
 Festa!!?
 Fotografera♥
 Studsa studsmatta
 cykla
 Nästan allt av det♥
 Annat!?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pumpkin

Embla♥

Namn: Embla

ålder:11

favvodjur:Hundar♥

favvofärg:Röd o mörk blå

intressen: Dans, fiol, va med kompisar och att blogga!

 

Ice Cream
Violin
Large Yellow Polka Dot Pointer
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/holidays/hol-4/hol360.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/holidays/hol-4/hol360.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
Animated Blinking Gingerbread Man
style type="text/css">body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/others/oth-3/oth277.cur), progress !important;}Princess Crown
style type="text/css">body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/others/oth-3/oth277.cur), progress !important;}Princess Crown
Princess Crown
{cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-3/cur212.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-3/cur212.png), progress !important;}Dance Dance Revolution Purple Glitter
Dance Dance Revolution Purple Glitter
Easter Egg
Elegant Rose
Elegant Rose - Double Heart

Ovido - Quiz & Flashcards